Brand Funnel
Punktmåling af klassiske KPI'er
Kendskab, brug og præference er afgørende for de budskaber du bør gå til markedet med.
Vores markedsanalyser
Her ser du en oversigt over vores forskellige analysetyper indenfor markedsnalyser.
Du kan klikke på hver enkelt for at læse mere
Punktmåling af klassiske KPI'er
Kendskab, brug og præference er afgørende for de budskaber du bør gå til markedet med.
Kontinuert måling af dine KPI'er
Verden er dynamisk derfor bør du måle kontinuert på dine vigtigste aktiviteter.
Få målt din position i markedet
Hvilken retning skal du gå, hvis du ikke ved hvor du er?
Kender du dine produkters priselasticitet?
Den pris du tager for dine produkter er afgørende for din succes i markedet. Derfor skal du undersøge forbrugernes betalingsvillighed til dit kerneprodukt og alt det du tilbyder udenom.
Ret op i tide
Med en reklameeffektanalyse får du målt effekt og sat retning på dine fremtidige reklameinvesteringer.
Ram plet lige i målgruppen
En segmentering hjælper dig med at identificere grupper af kunder som deler lighedstræk, som gør at du kan præcisere dine budskaber til lige deres ønsker.
Jeg kender segmenterne - nu skal de findes igen
Du har allerede været igennem et omfattende segmenteringsstudie og har brug for en enklere måde at genfinde segmenterne i nye markedsanalyser.