Vores markedsanalyser

Det vi tilbyder

Her ser du en oversigt over vores forskellige analysetyper indenfor markedsnalyser.
Du kan klikke på hver enkelt for at læse mere

Brand Funnel

Punktmåling af klassiske KPI'er

Kendskab, brug og præference er afgørende for de budskaber du bør gå til markedet med.

Brand tracking

Kontinuert måling af dine KPI'er

Verden er dynamisk derfor bør du måle kontinuert på dine vigtigste aktiviteter.

I-D-U

Importance - Delivery - Uniqueness

Hvad vægter forbrugeren højest i markedet og har du overhovedet en USP?

Imageanalyse

Få målt din position i markedet

Hvilken retning skal du gå, hvis du ikke ved hvor du er?

Conjoint-analyse

Kender du dine produkters priselasticitet?

Den pris du tager for dine produkter er afgørende for din succes i markedet. Derfor skal du undersøge forbrugernes betalingsvillighed til dit kerneprodukt og alt det du tilbyder udenom.

Reklameeffekt

Ret op i tide

Med en reklameeffektanalyse får du målt effekt og sat retning på dine fremtidige reklameinvesteringer.

Segmentering

Ram plet lige i målgruppen

En segmentering hjælper dig med at identificere grupper af kunder som deler lighedstræk, som gør at du kan præcisere dine budskaber til lige deres ønsker.

Segment identifikation

Jeg kender segmenterne - nu skal de findes igen

Du har allerede været igennem et omfattende segmenteringsstudie og har brug for en enklere måde at genfinde segmenterne i nye markedsanalyser.

Ad hoc

Alt hvad hjertet begærer

Indenfor analyse naturligvis - Vi hjælper med at konkretisere problemstillingen og komme med løsninger.