Hos indsigt kommer vi rundt om alt det der er vigtigt for din virksomhed. Dine medarbejderes trivsel, dine kunders "trivsel", dine produkter og det marked du opererer i.

Nogle indsigter er måske blot en opkald væk - det giver dig indsigt .


Indenfor medarbejder- og kundeanalyser vil du ofte komme langt med vores standardiserede produkter - tænk Analyse as a Service. Fordelen for dig er et gennemprøvet koncept, til en pris hvor du på det nærmeste ikke engang skal bruge tid på at finde budget - det giver dig indsigt .


Vi laver også analyser helt skræddersyet til dig. Der finder vi sammen ud af at få sat rammerne for projektet. Derefter leverer vi et spørgeskema til godkendelse, samler data ind, analyserer og præsenterer resultaterne på et fælles møde - det giver dig indsigt .


Vores Analyser

Det vi tilbyder

Medarbejderanalyser

Du skal ikke lave medarbejderanalyser/ArbejdsPladsVurderinger fordi du skal, men fordi du tager dine medarbejdere og dermed din virksomhed seriøst.

"Vi er lige flyttet og vil gerne vente med vores APV, for ikke at få dårlige resultater."

Der er krav om at gennemføre APV mindst hvert tredje år - Og jo, større organisatoriske ændringer kan skabe usikkerhed og dårlig trivsel - Men løsningen er ikke at vente, men derimod at gennemføre APV'er langt oftere.


Dine medarbejderes trivsel skal du investere aktivt i for at skabe bedre arbejdsmiljø - Det ender faktisk ofte med at være en god forretning. Bedre trivsel skaber mindre sygefravær, mindre udskiftning i staben og gladere medarbejdere. Alt sammen noget der bidrager til en øget produktivitet.


Selvfølgelig skal det ske med respekt for jeres tid. Derfor har vi to typer, der sikrer en kontinuert tracking af jeres trivsel, uden arbejdsdagen af den grund skal gå med at udfylde spørgeskemaer.

  • APV
  • Trivselsmåling
  • Pulse måling
  • Ad hoc


Vi anbefaler at gennemføre jeres grundige APV årligt og følge op med Pulse-målingen kvartalsvist

Læs mere +

Kundeanalyser

Kender du overhovedet dine kunder og deres syn på dig? Hvis ikke du allerede samler data ind på systematisk vis, så kender du dem ikke godt nok.

Selvom du kun samler på tilfredse kunder, så er der givetvis dele af din samlede ydelse, der kan forbedres. Det kan være alt fra kerneydelsen til nogle perifere serviceydelser, som du måske ikke selv tillægger stor værdi.

Hos indsigt kan du selvfølgelig få dine kundeanalyser helt skræddersyet eller du kan benytte vores egenudviklede standardiserede analyser, så er du hurtigt igang til en brøkdel af prisen.

Uanset hvad du vælger skal du nok få indsigt omkring kundetilfredshed, churnintention og hvor stor en andel af dine kunder der aktivt promoverer dig og dine services.

  • Churn
  • Kontaktpunkt
  • Ad hoc
Læs mere +

Produkt- og markedsanalyse

Produkt- og markedsanalyse er en bred kategori der giver indsigter om mange forskellige problemstillinger. Det kræver at værktøjskassen er fuldt opdateret og det er den hos indsigt

Indsigt tilbyder en bred palet af analyser - nogle af anlysetyperne vil have et vist overlap med hinanden og andre vil være naturlige at indgå som et delelement i en større analyse.


Brand funnnel indgår naturligvis i en Brand tracking - Segmentklassifikationen er de 8-10 spørgsmål, der bedst diskriminerer de segmenter, du fandt i segmenteringen og vil derfor være naturlig at lade indgå i mange analysetyper - Importance-Delivery-Uniqueness passer godt sammen med en conjointanalyse - Kombinationsmulighederne er mange.


Sammen finder vi ud af hvad der passer bedst til din konkrete problemstilling.

  • Brand Funnel
  • Brand tracking
  • I-D-U
  • Imageanalyse
  • Conjoint-analyse
  • Reklameeffekt
  • Segmentering
  • Segment identifikation
  • Ad hoc
Læs mere +