For detailhandleren, koncertarrangøren, museet, eventmageren eller andre der har kunder, som de ikke nødvendigvis har kontaktoplysninger på.
Ved du om dine kunder er loyale? Om de vil anbefale dig? om de overhovedet har lyst til at komme igen? Hvis ikke du har mailadresser, så kan det være svært at få oplysninger om alt det du gør helt fantastisk og det der måske er knap så godt. Måske synes du allerede at du kender dine kunder rigtig godt, men nogle gange får man nogle uddybende svar, hvis de ikke skal gives personligt. Samtidig får du med denne analyse benchmark til andre der ligner dig.
Hos indsigt Nu mener vi helt klart at du bør følge op tracke på dine kunders tilfredshed, uanset om du er en stor eller lille virksomhed. Systematisk indsamling af data over tid er utrolig værdifuldt og giver dig svar på hvor du gør det godt og hvor du gør det midnre godt.
For en lille virksomhed og sådan set også for store, kan det selvfølgelig være svært at vide hvordan det skal gribes an og står udbyttet overhovedet mål med de omkostninger der er forbundet? Det gør de givetvis ikke hvis du er en mindre virksomhed og skal bruge 25.000 kr eller mere på en markedsanalyse. Derfor tilbyder indsigt Nu standardiseret analyser, der koster nogenlunde det samme som man giver for et tv-abonnement. Du får svar på det meste til en lille brøkdel af prisen.
- Tilfredshed med sidste besøg
- Overordnet tilfredshed
- NPS
- Købsfrekevens hos dig og konkurrenter
- Har du flere afdelinger/butikker får du resultater for hver
- Benchmarks
- Input og løsninger fra dine kunder
Du får altså en masse brugbare indsigter om dine kunder, som du kan bruge til at forbedre den samlede kundeoplevelse hos dig.
På næste side kan du læse mere om hvordan analysen fungerer i praksis.