Vores services

Kontaktpunkt

For detailhandleren, koncertarrangøren, museet, eventmageren eller andre der har kunder, som de ikke nødvendigvis har kontaktoplysninger på.

Ved du om dine kunder er loyale? Om de vil anbefale dig? om de overhovedet har lyst til at komme igen? Hvis ikke du har mailadresser, så kan det være svært at få oplysninger om alt det du gør helt fantastisk og det der måske er knap så godt. Måske synes du allerede at du kender dine kunder rigtig godt, men nogle gange får man nogle uddybende svar, hvis de ikke skal gives personligt. Samtidig får du med denne analyse benchmark til andre der ligner dig.

Hos indsigt mener vi helt klart at du bør følge op tracke på dine kunders tilfredshed, uanset om du er en stor eller lille virksomhed. Systematisk indsamling af data over tid er utrolig værdifuldt og giver dig svar på hvor du gør det godt og hvor du gør det midnre godt.

For en lille virksomhed og sådan set også for store, kan det selvfølgelig være svært at vide hvordan det skal gribes an og står udbyttet overhovedet mål med de omkostninger der er forbundet? Det gør de givetvis ikke hvis du er en mindre virksomhed og skal bruge 25.000 kr eller mere på en markedsanalyse. Derfor tilbyder indsigt Nu standardiseret analyser, der koster nogenlunde det samme som man giver for et tv-abonnement. Du får svar på det meste til en lille brøkdel af prisen.

  1. Tilfredshed med sidste besøg
  2. Overordnet tilfredshed
  3. NPS
  4. Købsfrekevens hos dig og konkurrenter
  5. Har du flere afdelinger/butikker får du resultater for hver
  6. Benchmarks
  7. Input og løsninger fra dine kunder

Du får altså en masse brugbare indsigter om dine kunder, som du kan bruge til at forbedre den samlede kundeoplevelse hos dig.

På næste side kan du læse mere om hvordan analysen fungerer i praksis.

Den største udfordring er at få dine kunder ind på siden hvor de kan besvare spørgsmålene - indsigt tilbyder 3 veje ind.

Scan QR-koden for demo
Sammenhæng mellem antal interview og usikkerhed

Det skal selvfølgelig være så nemt som muligt for dine kunder at komme til at svare, og det er vigtigt at de svarer så hurtigt som muligt efter besøget så det er frisk i erindringen. Derfor tilbydes det at dine kunder kan få adgang til spørgeskemaet enten ved at:

  1. SMS til kvik-nummer
  2. Scanne QR-kode
  3. Gå ind på adressen www.din-mening.dk
QR-koden kan du vælge at give med på et visitkort og/eller have en kode opslået i butikken som dine kunder kan scanne der. Du kan selvfølgelig også have en tablet stående hvor kunder kan svare inden de forlader butikken.

QR koden kan indeholde oplysninger om butiksafdeling, medarbejder eller anden vigtig information, som kan bruges til at sammenligne performance på tværs.

Det anbefales, at du giver et incitament til at svare ved for eksempel at trække lod om 1-3 præmier blandt svarene. Det nemmeste er at at give et beløb til eksempelvis gogift. Det er nemt at administrere og der er noget for en hver smag.

Kontaktpunkt - process

Skema og materiale

ca. 1 uge

Dataindsamling

Afhænger af kundeflow - ca. 3-4 uger.

Rapport

Løbende efter aftale

Ændringer

Efter aftale.

Skræddersyet

10.000Kr.
  • Besøgsfrekvens
  • NPS
  • Tilfredshed
  • Direkte kundeinput - kodes
  • Skræddersyet skema
  • Resultater-månedsniveau
  • Dashboard opdateres månedligt
  • PowerPoint leveres kvartalsvist
  • Mundtlig afrapportering kvartalsvist
  • 1 års kontrakt

Standard premium

495Kr.
  • Besøgsfrekvens
  • NPS
  • Tilfredshed
  • Direkte kundeinput
  • Standard kategoriskema
  • Resultater-månedsniveau
  • -
  • PowerPoint leveres kvartalsvist
  • Mundtlig afrapportering tilkøbes
  • Opsigelse løbende måned

Startpakke

995Kr.
  • Fastlægge baggrundsinfo
  • QR-koder eller SMS
  • Evt. visitkort
  • Distribution af materiale til butik
  • Opsætning af skema

Interesseret?

Skriv dit navn og telefonnummer

Så kontakter vi dig om Kontaktpunkt.